Bra helg💕

IgÄr efter jobbet sÄ tog jag och Äkte till min syster och hennes familj, Emma , en vÀn till familjen var och hÀlsade pÄ som jag inte sett sen jag var ca 14 Är sÄ det var verkligen hur roligt som helst! Vi delade 2 flaskor rött, skratt & minnen och spelade sÀllskaps spel! Efter klockan nÀrmat sig 1 pÄ natten knallade jag hem till min fina pojkvÀn som idag fyller 28 Är, sÄ imorse blev det paket öppning och sedan en mys lunch pÄ mÄnsols med hans mamma
 och mmormor!  Och nu sitter jag hĂ€r i soffan  hemma i soffan och precis kollat klart pĂ„ farmen , tyvĂ€rr vann inte min favvis đŸ˜© Menmen Ă€lskar programmet 💕 och funderar tillĂ„med att söka dit, chansen Ă€r vĂ€l en pĂ„ miljonen men klart vĂ€rt ett försök ;) men nu ska jag fortsĂ€tt sitta hĂ€r och mysa! 




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÄn Wallpapers Wide