Världens lyckligaste

Fyllt 20 år, köpt lägenhet och flyttar 15 juni, har världens underbaraste vänner & familj, och då ska vi inte tala om min fina pojkvän som jag är upp över öronen förälskad i, inte trodde jag att man kunde ha det såhär bra, även hittat en super serie "game of thrones" toppen lixom, enda ångest laddade jag har för stunden är att min Elvira åker bort efter midsommar, till kos och lämnar mig i hela 3 månader.. Hon tkr de kommer gå fort, men det är lixom ett halvt halv år och hon kommer va full 6 av 7 dagar i veckan så klar de kommer gå fort för henne , men lilla mig då? Nej rätt synd om mig kan jag tycka!! Jaja nu ska jag kolla på min serie i en timme till bara, så svårt att låta bli😍 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du börja blogga lite mer??

2014-06-10 @ 07:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide