Godmorgon värden 😊

Godmorgon! Ligger faktiskt fortfarande kvar i sängen.. Men är man ledig så ska man väl få dra sig lite 😉👍   
Men ska ta och kliva upp strax & göra min super frukost, skit lätt & as gott! Visar bild strax! 
Som sagt, ledig idag så ska ta mig en lång promenad och sedan plugga frisör teori😊
Sen när Daniel kommit hem från jobbet ska vi åka till hans mormor för lite mat!😃 
Ska även visa mina lycktor jag gjorde i veckan, tog 3 glas burkar (bilden ovan snodde jag. Från internet då jag glömde före bild) 
• Smörjde in burkarna med äggvita 
• satte försiktigt på servetten och vek in fint vid öppningen för att slippa veck och kanter 
• burken i mitten smörjde jag in med äggvita 
• tog sedan socker och "frostade" den 
• och sedan band ihop en vit fjäder
• låt torka & i med ljus å ba mys!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide